Bra musik & godis

jag ligger i soffan och tittar på Sanna, Sonja och Shirley på tv4 dom sjunger fina julsånger och jag bara njuter det är så fint och rösterna är hur bra som helst, kan få vem som helst till tårar. Julstämning på hög nivå och en iten godis skål på det, bara ensamheten som ger ett minus men snart är han hemma igen.
Sitter och tittar på gamla biler på facebook också, längtar tillbaka till när Thyra var liten man ser en stor förändring bara från i sommras. Hon har blivit alldeles för stor min lilla bebis kommer inte vara bebis längre nu är hon en stor tjej. Saknar min lilla lilla skrutt! Fast den här tiden är den jag längtat efter så länge när hon springer runt, gör en massa hyss och börjar utvecklas till en stor liten person med enorm vilja och personlighet så som jag vill att hon ska bli stå på sig, men ändå min lilla lilla tjej, splitrad är vad jag är, men om inte alls så lång tid har vi förhoppningsvis en till liten : ) eller ja några år men va är några år hehe.....

Nu ska jag fortsätta njuta ha en bra kväll och sov så gott




Thyra ungefär 5 månader
 



Thyra förra veckan


Kommentarer
Postat av: Johanna

världens sötaste lilla flicka :) <3

2008-12-03 @ 08:30:22
URL: http://www.metrobloggen.se/hannatesch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0