Det blir bara finare och finare....

här hemma, vi fick ju ett present kort på beckers nya hem i julklapp och idag har vi vart och handlat tapeter till Thyras rum och köket. Dom kommer imorgon och vi ska försöka få det gjort innan nyår då det kommer en del männsikor. Efter att vi vart och köpt tapeter var vi in en sväng på ikea och handlade för presntkortet vi fått där och kom hem med en del nya saker till Thyras nya rum. Vi var också förbi en sväng på coop i kunsängen och köpte färg men fick också med oss ett par skit fina tapeter, jag är å nöjd det är verkligen jätte fint.
Vi har bytt rum med Thyra nu och hon har alltså numera det stora rummet i lägenheten men jag ska berätta för er att alla leksaker hon har var svåra att få in i rummet i alla fall. Och vi har nu det lilla rummet och har hunnit med att tapetsera och måla det, så vårt rum är helt klart och invigs ikväll nu lät det snuskigt men det va inte så jag menade utan vi ska sova. 

Thyra är sjuk också, så vi har fått sitta nera på vårdcentralen i två timmar, vi är jävligt effektiva i den här familjen, hinner mycket på lite tid. Men jag är så nöjd med vårt rum det kunde inte bli bättre, jag har en pojkvänn som är en riktig allt i allo kille vilket kap jag hittade, han har tapetserat helt själv. Jag har gått och piffat i Thyras rum och städat lite runt om kring. Och gjort en massa saker med Thyra, hon har vart jätte duktig på att hjälpa till även om hon är lite hängig.
Jag har helt glömmt bort att lägga upp bilder från jul men vem bryr sig egetligen?! dom finns på facebook. Men jag lovar att lägga upp före och efter bilder på våra tre rum enbart för att jag är så sjukligt nöjd över våra val och vårt hem.

Men nu ska jag gå in på min hemliga sida och kolla sjätte säsongen av one tree hill som jag helt fastnat i, så sov så gott allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0