Det svider i ögonen!

Hej hej sorry för taskig uppdatering men vårat internet funkade inte alls igår så det va inget att göra åt men nu funkar det så jag får väl passa på. Vi håller på att byta operatör så jag hoppas på en förbättring snart.
Idag är jag så trött, igår också för den delen, att gå upp halv sex tar på mig, jag har ju vant mig vid att börja sent nu när jg går i skolan men när man är ute på praktik är det andra bullar som gäller. Detb är väl bara att vänja sig för det är så det kommer vara sen. Men jag har ju tur i alla fall för jag har verkligen jätte kul och barnen lyssnar på mig och idag har jag fått hjälpa två flickor med matten som dom inte har det så lätt med och det kändes bra jag hoppas dom förstod, det verkade som det i alla fall. Imorgon ska jag ha min första egna lektion på två år, väldigt väldigt nervös men jag känner mig mycket mer säker nu efter att jag fått Thyra man blir mognare på nått sett och jag kan ta konflikter ed barn mycket bättre jag har ju lite hemma att ta tag i varje dag nu är ju inte det i närheten av hur det kan vara med åtta eller nioåringar men kul är det.
Men nu är jag så trött så att det svider i ögonen orkar knappt ha dom öppna men jag måste ålla dom öppna ett litet tag till måste se greys idag sen blir det nog sängen för oss, Andreas är lika trött som jag så vi kommer väl somna båda två med Thyra.  jaha nähe roligare än så blir det inte kanske har roligare saker att skriva om imorgon.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0