En kopp te i mörkret

Just nu sitter jag med en kopp te och två smörgåsar så gott och mysigt. Mickis råkade visst lämna sitt paket med te igår när dom var här, livsfarlig att glömma saker hemma hos oss då försvinner det på en gång. Nejdå lovar att inte dricka upp allt men det var riktigt gott svartvinbär tror jag det va.
Jag kollar på bonde söker fru i brist på annat, väntar på att greys ska börja såg nu att det bara är tjugo minuter kvar, tog visst längre tid att lägga lillen än va jag trodde. Andreas jobbar som sagt kväll i veckan så jag är ensam nu TRÅKIGT vill att han kommer hem nu!

Thyra ska antagligen vara hemma från dagis imorgon och då blir jag hemma från skolan, har en sen lektion så kände att jag kunde strunta i den och jobba med mina tre inlämningsuppgifter istället. Det är så här att magsjuka går på Thyras avdelning men inte den magsjukan där man kräks utan åt andra hållet och min lilla skrutt är lite dålig i magen igen så dom bad mig att hålla koll så att hon inte kommer dit och är sjuk, det var tydligen flera barn som blivit hemskickade idag och då tänkte jag att hon får vara hemma eftersom att hon är väldigt dålig i magen och äter dåligt och är lite kinkig så då är det bättre om hon är hemma tycker både jag och Andreas. Då hinner vi mysa lite vi tre innan andreas åker till jobbet imorgon. Nä men nu såg jag att det är roomservice och jag har missa hela programe t fan också ja men då ska jag kolla slutet på det då.

Det var allt för mig ikväll hoppas alla får en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: mickis

haha, visst var det gott? älskar svartvinbärssmaken de är det godaste som finns, men du, säg bara till om du vill ha sällskap i veckan då kommer jag å emil på stört, haha.

puss på dig stumpaaaaan.

2008-12-10 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0