En kväll i sporthallen

Andreas har haft match så vi har vart nere och hejat på honom, dom förlorade tyvärr men Andreas var bra ändå. Jag såg inte så jätte mycket av matchen dock, etersom att Thyra har myror i brallan och inte riktigt tålamodet att sitta still och titta, så hon springer runt över allt, hon fick ta med sig sin dockvagn idag så det hjälpte lite. Hon stoppade om pippi med täcke i vagnen sen körde hon hela väge ner till hallen, jag är lite försvånad trodde aldrig hon skulle orka men det gjorde hon. Nere i hallen gick hon runt med vagnen och tog hand om pippi. Sen hittade hon två kompisar, två tjejer en va väl 11 och den andra kanske var 8, Thyra älskar ju att leka med lite äldre barn mer än hon gillar att leka med dom i sin egen ålder. Dom hade jätte kul och lekte massor, så nu är hon helt slut och Andreas ligger med henne i sängen. Så nu ska jag titta på tv och mysa ner mig i soffan, ar jätte ont i magen så jag ska verkligen försöka ta det lugnt.

Ha en jätte mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0