En rolig dag!

Hej hej, jag sitter i soffan och bloggar det är så himla skönt att ha vår data tillbaka nu slipper jag sitta i garderoben med en stor kaloss :) jag har kommit ur garderoben.
Idag har jag vart i min vfu skola, det har vart jätte roligt och förtroende får man och det är ju bra, har vart mycket själv med klassen och det har vart jätte kul. Dom övade på julsånger till lucian och jag bara ryser i hela kroppen när dom sjunger. Det är låtar som jag aldrig hört och i stämmor underbart. Dom är väldigt duktiga och till och med sex åringarna kan alla texter och sjunger. Det är tre stora klasser som sjunger tillsammans och dom är verkligen bra funderar på om jag ska ta med mig Thyra och kolla på det riktiga lucia tåget dom ska ha för det är verkligen jätte jätte bra.

Nu är jag hemma och har vart det ett tag jag och Andreas möttes utanför dagis och hämta henne tillsammans idag, hon blir så glad när vi kommer båda två, hon vet inte riktigt hur hon ska hantera sin glädje så hon kastar saker och rullar på golvet och springer fram och tillbaka så himla mysigt, det är så kul att höra hur duktig hon är också och hur rolig dom tycker att hon är, dom tycker om henne så mycket på dagis så vi har verkligen lyckats med våran lilla tjej. Eller så försöker dom bara smöra och säger så till alla föräldrar haha jag väljer att inte tro på det sista alternativet för vem kan inte avguda mitt barn?!

Jag har bakat pannkakor idag till middag och det är så roligt att göra mat till lilltjejen för varje gång jag vispat eller gjort klart en pannkaka säger hon "blaaa" (bra) till mig, hon hejar på mamma till 100% härligt. Snart ska Andreas åka iväg på match och då får jag tvn för mig själv , färjan som vanligt och nya 90210 på tv400 ,shit dom kanske går samtidigt hur ska det gå för sanna då, vilket problem det blev nu hmm får kolla på båda byta fram och tillbaka, ska nog gå bra.
Nu är det xbox fram tills grabbarna åker, Robin är här nu också, så min röst blir inte riktigt hör.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hopp!

Fina Thyra!

Jag är helt övertygad om att dom gillar Thyra på dagis, jag menar vem gillar inte lilla busfröet?

Hon e så härlig, vi ses inte så ofta men man kan inte låta bli att gilla den lilla tjejen!!

Kramar till er alla 3 ifrån therese och Lucas.....

2008-12-02 @ 21:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0