En väldigt mysig dag

Hej hej, har fortfarande inte gjort texten om en föreläsning som ska vara inskickad idag. Men jag vet liksom inte vad jag ska skriva om när jag inte var med på föreläsningen såhar gjort det bästa jag kunnat. Men när isa kom så la jag det åt sidan, så idag har vi ätit god lunch och fortsatt och titta på Darin på youtube haha oh jag hade en liten dansshow för att få isa på bättre humör och jag lyckades, jag kan bara iinte sitta still när det är bra musik på hög volym. Efter det hämtade vi Thyra på dagis och gick hem och Thyra älskar isa och vill leka med henne hela tiden, så jag och Andreas passade på att göra en ordentlig städning, så nu är det rent och fin och Thyra ligger i sängen och sover. Jag väntar på att få springa ner till träningen och inviga mina nya fina skor : ) Så ska fortsätta vänta i en kvart till.  Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0