Gårdagens pyjamasparty och idol i repris

Hej hej, tänkte berätta om igår, jag fick lite middag i magen innan jag, Andreas och Thyra begav oss till Stoffe och Maria. Vi åkte dit en stund för vi tänkte att deras son Linus och Thyra skulle få leka md varandra, så vi åkte dit och dom lekte som aldrig förr dom hade jätte kul. När dom skulle äta så gick vi hem men vi sa att dom kunde komma till oss när dom ätit och det gjorde dom. Så när linus kom hit tog Thyra honom i handen och sa kom, så gick dom till leksakerna och lekte massor och sprang runt och dansade och skrattade, jätte kul hade dom. Det sluta med att dom låg i sängen och titta på Emil i lönneberga så söta. När dom somnade la vi oss alla utslagna föräldrar i soffan och käka chips och kollade på blades of glory en jätte rolig film.
Jag gjorde rocky road igår också som Leila på tv4 gör, det vart jätte gott men jag gjorde några med vit choklad och dom vart nog bäst, marre tyckte omdom : )

Idag jobbar Andreas dag så jag och Thyra tog oss ner till simhallen och har badat lite, jätte mysigt och hon ville själv gå hem vid elva så det vart inte så länge. Dom senaste gångerna har vi lånat armpuffar som hon har runt armarna så hon flyter jätte bra helt själv och det tycker hon är jätte kul.
Nu ligger jag och kollar på idol igen, och jag börjar nästan gråta för jag blir så rörd och ryser i hela kroppen när dom sjunger, min högsta dröm är att få stå i ett fullsat globen och sjunga det skulle vara så jävla coolt, jag älskar globen, vare sig det är hockey eller melodifestivalen eller idol, det är grymmt. Men bäst av allt var medlyt med alla gamla idoler, Darin är och  kommer alltid vara min största favorit, jag och alla fjortisar  haha, men han e bara bäst så är det och hans nya låt med kat de luna är jätte bra. Men nu ska jag fortsätta titta på idol och rysa och fälla lite tårar. Ha det bäst!


Bilder från pyjamaspartyt och kramkalaset



   



     

 


Och lite bilder från i fredags

    

Hej då så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0