Glad gladare gladast

Har haft träning idag, eller ja vi skulle haft träning vi var fem stycken som kom ner, jag var berädd på att gå hem när vi fick vara med flickor 97 som spelade innan oss. Det var jätte roligt faktiskt, dom är väldigt duktiga och några av dom och två pappor stannade kvar och spela lite med oss i en timme efter. Jätte kul och lite svettig blev man.  När jag kom hem var mickis och emil i full gång med att julbaka lite, en jätte god sak som mina kusiners mamma gör varje jul, nogat inlindad i marsipan och doppad i choklad underbart gott såde fick man mummsa på. Pappa passade Thyra när jag var och träna och dom satt och titta på pippi när jag kom hem. Och mickis berätta en jätte bra nyhet när jag kom hem som hjälper vår tråkiga situation vi är i nu väldigt mycket och Andreas blev på lite bättre humör också, Vi ska väl ta och åka dit imorgon med mickis och emil för att se om det funkar hoppas.
Imorgon ska jag och Andreas till jakan på dan för att försöka komma på lite julklappar till familjen, ska försöka hitta nått till Thyras kusiner Wilma och Wincent och till minna små kusiner Saga och Tindra. Syskonen tar vi nog nästa helg tror jag.

Har också bokat något roligt på min födelsedag, eftersom Andreas jobb har middag och det är det sista dom gör så vill jag att han ska gå och då har jag tänkt lite på vad jag vill göra, för sitta hemma själv är inget jag vill och gå ut och festa har jag blivit för gammal för haha fyller ju ändå 22+10, lägg på tio år när man får barn för man är ju trött och sliten och vem orkar åka in till stan för att sen sitta på en nattbuss i två timmar näe det går bort.
Men skickade nyss sms till Cizzi och fråga om hon ville gå på bio med mig på fredagen och det ville hon så det ska bli jätte trevligt , ska fråga Johanna också. Jag ska få gå på bio som jag velat göra i flera månader nu man blir glad för minsta lilla nu förtiden. Måste bara hitta någon bra film men det är några som jag har vart och är sugen på att se, så nu har jag en hel helg full av planer jag längtar massor.  

Egentligen borde jag plugga, har en sida som jag måste lämna in imorgon om slöjd i skolan, men jg är turbo snabb på att skriva så jag låter det vara tills imorgon när vi kommer hem från jakan, jag räknar på att det tar en timma så det fixar jag.

Sov så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0