God morgon

Jag såg nu att det bara är EN ynka läsare som tagit sig upp lika tidigt som jag och läst min blogg idag, EN haha undra vem denna EN kan var hmm det kan man ju få undra, spännande.

Thyra ville gå upp kl 7 idag så det var bara att snällt följ med upp när hon skrek i örat på mig att vakna. Om en och en halv timme ska vi väcka Andreas och dra oss mot jakan, ska bli intressant att se om Mickis och Emilär vakna, pigga och sitter på tåget med oss då. Dom ska nämligen med oss. Jag måste säga att jag är ganska så pigg faktiskt och ska väl föröska få med Thyra ner i badet, perfekt sätt att fördriva tiden på, att bada lite.
Världens sämsta julkalender ligger vi och tittar på nu, har sagt det förut och jag säger det igen den är verkligen inte bra.

Ikväll är det pensionärsbingo som gäller me isa och linnea, så jag måste baka något gott eler så tar jag bara ut lussebullarna ur frysen och bjuder ¨på dom. Men det värsta är att jag är hemma tidigast halv nio brukar vara hemma med nio, det blir ju panik mitt i självaste idol finalen kommer jag sitte i ett litet rum i en matsal : ( men så fort vi är klara så tar jag mitt pack och spurttar hem det vill jag lova så kanske jag får titta lite på söndag också.

Jaha nähe mycket mer än så här blir det inte, skriver väl igen när vi kommit hem från jakan så får vi se om vi lyckats hitta några klappar till de små. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Lilla Sanna....du behöver inte baka till ikväll! Bageri Mazarin bjuder på fikabröd bara för att det är Lucia. Heddå

2008-12-12 @ 08:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0