Goddagens

Jag tänkte barätta lite om gårdagen. Jag åkte hem till Cizzi så att jag va där vid 3 och vi åkte vid 4 ungefär. När vi kom till kista gick vi och beställde biljetter, det vart min present från Cizzi med familj, bio och snacks till och det tackar jag för : ) vi valde att titta på yes man med jim carry, återkommer till den senare. Vi började gå runt i affärer och leta efter en klänning som jag ska ha idag, hitta en jätte fin i första affären vi gick in i. Sen strosa vi runt i kista och hitta diverse saker. Vi åt middag på levinskys en jätte god hamburge tallrik dock lite överstekt hamburgare men gott ändå, allt går ner i den här magen. Sen begav vi oss till bion och kolla på filmen. Den va grym, jag som älskar jim carry garva hela tiden, den kan jag rekomendera, riktigt rolig. En tjej i filmen hade lugg, hel lugg och det har jag velat haft ett tag nu men inte riktigt vågat, och jag och cizzi började prata om att klippa lugg, men centrumet stänger nio och flmen va slut då så de fick bli en dröm, tills vi kom ut från bion och såg att allt fortfarande var öppet och frisören också : ) till kl 10 dessutom, så vi gled in där och sa att vi ville klippa oss och kapa luggen och det gjorde dom. Så båda vi har numera hel lugg, det vart snyggt och jag är nöjd, har inte vant mig än antar jag. Vi hade det jätte mysigt och roligt så det får göras om snart.

Senare på kvällen när jag kom till sylta mötte emil och mickis mig och när vi kom hem så hängde det serpentiner och ballonger i taket och massa ljus tända över allt, sen kom dom in med en tårta dom bakat med typ fyrverkerier aktiga saker på jätte fint, har bilder men har inte tid just nu. Men jag vart jätte glad och tårtan var god. Dessutom hände det en liten olycka där som vi kan ta vid ett annat tillfälle, en låg historia men kunde ha slutat riktigt illa. Emil hade jätte ont i magen och mickis mådde illa så jag förväntade det värsta när jag vaknade imorse, att båda skulle ligga och kräkas och det gjorde dom, så nu käkar jag vitpeppar korn för att hålla mig ifrån det där så att jag kan få uppleva julafton det här året med Thyra, var magsjuk förra julafton så det blev inget för mig då men det lär det inte bli det här året heller alltså, det smittar ju som ja vet inte vad men fort i alla fall, jag hoppas jag blir sjuk imorgon i så fall. Men mickis och emil om ni läser så krya på er hoppas ni mår bättre snart och tack för den fina presenten.

Har haft match idag, vi förlorade med 6-1, dommarna var dåliga och jag fick en 5 för farligt spel, va hände där jag är ju inte farlig men klubban råkade visst komma lite högt upp men skit samma jag skulle ju göra mål!! kan inte rå för att en ynka töjnan spelare skulle stå just där hmm...

Ja och det var bara att skynda sig hem och nu har vi stressat järnet jag och Andreas, tänkte att Linus skulle komma med oss och hjälpa till, han är här men han hjälper knappast till, ligger i soffan och sover för tillfället. Min lillebro i ett nötskal och han är bakis, men snart är han på det igen och är pigg som aldrig förr. Vid sju kommer alla mina vänner och äter mat och senare blir det singstar och jag är KUNG på det!!!  regerande mästare i laget och eftersom att det nästa är laget som kommer, inte långt ifrån i alla fall eller jo väldigt långt ifrån, nu tog jag i, så vinner jag idag igen, måste akta mig för den där isa bara hon kan jävlas och vinna en låt kanske men hon får akta sig för hemma hos oss är allt godkännt vilka knep man vill använd får man använda dock när det bara är jag, ni andra håller er till reglerna!!! Ja men nu ska jag gå och duscha och piffa till mig och dra på mig min nya fina klänning. Bilder får ni en annan dag! 

Hej då så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0