Halleluja jag kan andas

jaha va ska man säga, jag mådde bättre när jag vaknade men kroppen är lite off efter medicinen så jag känner att sitta på tåg i en 40 minuter inte skulle göra det bättre, får plugga hemmifrån. Mamma blev inte arg vilken tur men jag tror att hon ändå blir lite trött på att jag aldrig lär mig : ) jag själv blir trött på mig själv för att jag aldrig lär mig eller accepterar att jag inte tål vissa saker, jag har vart allergisk sen jag va 13 tror jag för citrusfrukter och ändå äter jag det ibland korkad är vad jag är.
Andreas är och lämnar Thyra på dagis när han kommer hem ska vi göra en ordentlig städning här hemma så att killen som vill byta lägenhet får se den bästa sidan av våran. hoppas hoppas. Nu ska jag gå och ta fram dammsugarn så att det ser ut som att jag har börjat i alla fall annars blir någon lite ledsen i ögat när han kommer hem, nämner inga namn haha. Skriver lite mer sen.

Kommentarer
Postat av: roffe

vad bra gumman att du kunde andas igen, by the way.. mycket trevligt att läsa din blogg.

2008-12-09 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0