Hej mitt i natten eller god morgon.

Mår inte så bra just nu har ätit nått jag inte borde (mamma bli inte arg nu) och har därför fått ett litet allergianfall, men jag har tagit min akutmedicin och börjar känna mig bättre men får se hur det går med skolan imorgon det är bara en lektion så jag får se om det är värt att åka hela vägen in till stan, man brukar bli lite konstig i kroppe av medicinen nämligen. Men för att få tankar på något annat började jag mixtra lite med min blogg och det blev som det blev, den får se ut så här gillar färgerna och tycker nog att den blev ganska fin. Men nu ska jag försöka sova lite. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon lilla gummman

jag blir inte arg men du måste vara försiktig, det är inte bra när man inte kan andas... ... man måste kunna det vet du :-)Hoppas du mår bättre när du vaknat nu på morgonen.Det blev jätte fint med de nya färgerna. Puss & Kram

2008-12-09 @ 07:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0