Hungrig & trött & väntar på mat

Hej hej det har vart fullt ös medvetslös här hemma ett tag. Lillebror Emil och hans tjej mickis kom hit vid två, då gick jag och Mickis och hämtade Thyra på dagis sen gick vi hem och fika. Thyra blev jätte glad när hon såg att Emil var här.  Vi har vart ute en stund och gått en promenad och lekt lite i lekparken.
Nu står kocken och gör potatismos och falukorv på min begäran. Det är så roligt nu när hn börjat jobba som kock, man kan inte göra något på sitt eget sätt längre, för så gör man inte på resturangen men jag ska berätta att vi är inte på en resturang utan hemma hos oss så det så, jag gör min potatismos som jag vill! Men han fick sköta det idag.
nart kommer killen och tittar på lägenheten coh vi ska kolla på deras, jag hoppas och håller tummarna nu.
Nu ska vi äta snart, senare är det innebandy som gäller först Andreas sen jag.



Bilder från igår på våran tjej kväll



       



Bilder från idag
     

  

    





Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0