Inlämningar hela veckan

När Andreas kom hem från jobbet gick vi till en kille i hans lag, dom har flyttat till hus så Andreas har hjälpt tll lite med tapeter och målning, han är inte bar kock utan målare också. Thyra lekte med deras dotter och jag och hans fru kunde i lungn och ro sitta och dricka te respektive kaffe och snacka massor om skola, barn och innebandy. Hon ha spelat i mitt lag för några år sen men har nu lagt skorna på hyllan så vi hade massor att prata om, trevligt va det och Thyra fick springa av sig. Så nu sitter jag här med hela veckans plugg och försöker få nått gjort.

Så här ser min vecka ut

Måndag: Inlämning av en svenska skrivuppgift om läs- och skrivsvårigheter

Tisdag: Inlämmning av paper om en föreläsning

Onsdag: Läggs en matteuppgift ut på moodle som man ska jobba med individuellt.

Torsdag: Träff  med gruppen för att jobba med matteuppgiften tillsammans, det är en tenta i grupp.

Fredag: ledig och min födelsedag, förbereda för lördagen och gå på bio med Cizzi.

Lördag: Först match sen hem fort ock fixa med maten och vänta in alla gäster.

Söndag: Antagligen match och massor av gos med Thyra som då vart borta hela helgen.

 

Egentligen är jag ledig alla dagar förutom tordag, den är schema lagd men endå en massa jäkla plugg, så det är full rulle nu, sitter med 5 olika böcker som jag ska hitta massa saker i och skriva om. Vill ha jullov NU!!
Så nu ska jag fortsätta att njuta av min ansiktsmask och försöka skriva ner så mycket jag bara hinner så jag slipper stressa imorgon.  Andreas somnade med Thyra så jag sitter här helt själv så jag kan inte påstå att det finns något so avleder mig.

Men ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0