Jag må jag leva!!! hurra hurra

Japp idag fyller jag 22år, idag är det min dag eller hela helgen är min. Idag är bara början. Min mormor och två små kusiner är här nu och har ätit av min goda tårta och den tyckte dom om. Snart kommer mamma och bosse men dom har jag redan fått present av. Mickis, emil, andreas och Thyra väckte mig imorse med frukost på sängen och sång, jätte mysigt.  Vid tolv åker skrutten iväg med bosse och mamma till mora för att hälsa på tomten så jag och andreas är solo hela helgen, lite jobbigt komme det bli, saknar henne bara när hon är på dagis, så en hl helg det är långt : ( .

Ikväll går jag på bio med cizzi och hon ska få hjälpa mig att hitta något att ha på mig imorgon, Andreas ska ju på middag med jobbet, hans sista grej med dom innan han slutar. Efter bion och hans middag ska vi hem till emil och mickis i sylta för dom är ensamma där, och tydligen, det går ett rykte att det väntar en stor överraskning när jag kommer dit senare ikväll så förväntningarna är höga vill jag lova. Men nu ska jag fortsätta min dag här med tårta och kakor, bilder kommer ikväll. Hej hej!!!

Kommentarer
Postat av: Brittis Stenqvist

Hej Sanna!!!

Grattis i efterskott, skulle ha ringt, men tiden bara försvann. Hoppas att ni hade trevigt på festen och att du fick fira din födelsedag ordentligt.

Vill även passa på att önska dej och din lilla familj en riktigt GOD JUL och hoppas att ni får en skön julhelg tillsammans med alla era nära och kära. Kram Brittis.

2008-12-22 @ 08:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0