kl är sju och vad har jag gjort, PLUGGAT!

Är så trött just nu har pluggat hela dagen, det jobbigaste av alla saker som skulle in är äntligen klar men fan va svårt det va. Käner mig inte alls säker på det jag skrev men jag skickade in det i alla fall. jag hoppas verkligen inte att jag får någon rest på det för det orkar  jag inte. Men nu kan jag glömma det och se framåt.

Fick en lite paus vid tre i alla fall, Thyra hade lucia på dagis idag. När vi kom dit råkade hon se Emil och vart jätte ledsen så Andreas hämtade henne så hon fick sitta med oss en stund. Hon var helt förstörd så vi undrade lite hur det skulle gå för henne när dom väl skulle börja. Vi har nämligen fått höra att när dom tränat så har hon stått i mitten och dansat som aldrig förrså vi vart lite överraskade när hon vart så ledsen och inte alls ville vara med sina kompisar.
 Men när alla hade gått in och satt sig på scen va det hennes avdelnings tur att gå upp till dom andra, då följde hon med dom och satte sig hos en barndomskompis mamma så där kände hon sig trygg. Det var massor av föräldrar och mor- och farföräldrar så det fanns knappt plats att stå så man såg nått, me vi såg ganska bra som tur var.
 Och när dom började sjunga gick Thyra ensam ut på golvet där det va tomt precis framför hela publiken och ställer sig och rockar loss och dansar till julsångerna, jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då, hon va så himla söt och när hon börja klappa händerna efter att dom avslutat en sång så klappade hela publiken med henne hahah hon är bara så bäst. Hon ville stå mitt i centrum helt plötsligt och det fick hon. Kan hon ha fått det av mig?! kanske, mamma påstår det. Det va i alla fall det bästa lucia framträdandet jag vart på någonsin och stjärnan i tåget va MIN dotter!! hahah Kunde inte vara stoltare. Älskar henne så himla mycket hon är helt underbar.

Nu saknar jag henne massor  för Andreas och hon gick till en kompis och jag fick gå hem och plugga, så jag har bara träffat henne den lilla stunden på dagis. Men dom är på väg hem nu så jag får gosa med henne i badet och i sängen.
Imorgon är det mer plugg men det borde bara ta max en timme sen är det storstädning som gäller.



Här har hon precis slutat gråta.



Här börjar Thyra dra sig ut mot publiken.



Här står hon och rockar loss helt själv, hon är grym!!!

Min skrutt är underbar man har alltid kul med Thyris!!

Bättre bilder kommer senare, mammas kamera är lite bättre och mina batterier tog slut så det där va allt jag fick.


Ha en trelig kväll



Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA skrutt!!! så jäkla söt den där lillskiten :D

2008-12-16 @ 14:09:29
URL: http://metrobloggen.se/hannatesch
Postat av: Brittis Stenqvist

Hej igen!

Vad kul att ni kunde fånga hennes "soloframträdande" på bild.

Det är så här hon har gjort varje gång vi övat. :D

Ha en bra dag å var rädd om er!

Kram Brittis.

2008-12-22 @ 08:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0