Mysig dag

Vaknade tjugo över sju i morse av att Thyra ville gå upp, jag hade mer än gärna legat kvar. Vi gjorde oss i ordning och tog bussen till mamma och Bosse halv nio, det va inte en käft ute i bro alldeles tyst va det.
Vi har ätit frukost här idag, det är mysigare att äta här för dom har massor av gott i kylskåpet så det är bara att bulla upp sig tills nästa gång man dyker förbi. När jag var mamma ledig tog jag promenader från bro och hit bara för att det fans mycket mer saker i kylskåpet : ) och man kan sola här också men mest för matens skulle för det var aldrig någon hemma.

Vi har i alla fall vart och handlat min födelsedags present som jag skulle få från dom och jag är så nöjd och jätte glad. Hittade ett par som jag velat ha länge och nu har jag dom äntligen, så nu är det slut på hockey och in med innebandy igen, det var så bra också för det va en kille från bros herrlag som jobbade och han hjälpte mig massor , det vart lite lättare när han visste lite mer om mig än någon som jag aldrig träffat och han sa att dom här skorna skulle va dom bättre för mig toppen så nu kommer jag vara tusen gånger snabbare och tusen gånger bättre för allt hänger på skorna det vet ju alla hahah,  näe men lite lättare att springa tror jag nog det blir nu när betongklumparna åker upp på vinden.

Så nu sitter jag här hos dom och trycker i mig mat, godis och julmust, mamma la sig med Thyra så jag kunde bara lägga mig i soffan och koppla av så skönt. Så nu ska jag fortsätta vila i soffan och äta godis. Tänkte att ni skulle få se skorna men som vanligt är det svårt att få upp bilderna så det kommer kanske om ett halvår.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0