Nu är jag piggare!

Hej igen! Nu kanske fler är vakna?! Nu har jag piggnat till lite, vi har ätit äggsmörgåsar och tagit ett bad så det blev jag lite mindre trött av. Bra och tsadig frukost inför matchen så jag kan göra mitt bästa : ) Jag har plockat fram ett lektält ur garderoben som Thyra fick i 1års present och jag har lagt in täcke och kuddar så hon ligger och myser i tältet och tittar på bollibompa nu, det var nyss julkalendern som jag såg för första gången, den va väl inge bra eller? näe den va tråkig tycker jag men Thyra satt som ett ljus och titta så det är väl bara att inse att jag blivit vuxen nu kanske, för tidigare år har ja älskat julkalendern men i år är det inte min grej, vuxen helt enkelt, näe jag har svårt att tro att jag någonsin skulle växa upp jag får sikta på nästa julkalender och hoppas på att den är bättre.
Nu är det bara en och en halv timme kvar tills jag ska träffa mamma och Bosse, hoppas att det inte är så kallt ute så Thyra kan ha sin fina nya jacka. Jag har äntigen fått upp bilderna på datan som jag skulle försöka med tidigare i veckan och nu får ni se dom. 

Här har ni dom



 

 



 

   
Thyra tog på sig andreas t-shirt och ville ha mitt sidenband runt magen som hon antagligen sett mig ha : )



 

Dom tre sista korten är från den här morgonen.


Senare kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0