Ny dag Nya tag

Träningen igår va skit, jag har aldrig vart så dålig som jag va igår, ville bara hem och lägga mig jag var sjukt trött. Men kan ha vart medicinen som satt sina spår, så imorgon får det bli andra bullar.
När jag sen kom hem längtade jag efter sängen men låg kvar i soffan en stund med andreas för att eftersvettas lite men jag somnade i hans famn så kunnde lika gärna lagt mig i sängen på en gång. 
Thyra har sovit jätte jätte dåligt i natt och egentligen var det Andreas som skulle ta henne inatt för att jag skulle upp tidigt idag men hon lägger sig hos mig på nätterna och skriker i mitt öra så jag kan inte göra annat än att vakna, när det absolut inte går att trösta henne fårgar jag va som är fel om hon har ont någonstans då svara hon "ja e huk" jag är sjuk, hon tycket alltså att hon var sjuk, så jag var berädd på det värsta imorse när jag vaknade men hon var pigg som aldrig förr och åt välling och macka så det va inget fel på henne, en jäkla massa mardrömmar om nätterna bara. Men Andreas berätta att hon hade sagt till honom imorse när jag åkt till skolan att hon var huk : ) sötnos. Men nu är hon på dagis så ska snart gå och hämta henne. 

Andreas jobbar sent idag så vi får en mysig tjej kväll idag igen hoppas hon är lika mysig som i måndags.
Jag har hunnit med en sväng till skolan idag också, när jag sitter där och väntar på att lektionen ska börja blev jag lite orolig om dom hade bytt lektionssal eller något som jag missat, för jag var helt själv när kl var fem i nio alla brukar annars vara i tid men såg på schemat att det ej va obligatoriskt så jag hade alltså inte behövt gå pålektionen, men det vart jag och några till. Men nu är jag hemma och är helt slut efter natten så ska väl hinna med en kvarts vila.

Har planerat klart för min födelsedag också, så kul det ska bli. jag fyller år på fredagen men Andreas jobb skulle ut och äta middag då så vi betämmde att vi har middag hemma hos oss på lördagen i stället. Tyckte jag var lite bättre också för att alla ska vara så pigga som möjligt, men har blivit lite problem nu när jag ändrade datum för nu kanske inte carro kan komma och jag vill att hon ska komma, men hon skulle försöka fixa det. Hoppas att det inte blir några fler som får problem. Men Thyra är borta hela den helgen med mamma och bosse, dom ska upp till mora och hälsa på tomten och hanns nissar så vi är lediga hela helgen så då böt vi dag. Hoppas du kan carro!! 

Nu ska jag vila mig en stund, ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0