Pensionärs bingo och idol

Go kväll, nu har jag precis skickat in arbetet som skulle vara klart idag bättre sent än aldrig. Jag har stått på bingon idag och det var tydligen så att en bagare här i bro bjöd på lucia fika så jag behövde inte baka, det va tur att Ewa såg att jag hade tänkt det så hon kunde säga att jag inte behövde. Men dom kransarna vi stod och åt lite av idag slår allt dom var riktigt goda och lilla Agneta lät oss ta med lite hem, tänk att det bor en snäll liten nalle i henne ändå det kunde man aldrig tro. Näe vi var klara sprang jag och isa till bilen och från parkeringen också och ropade och hejade på robin b trotts att han är ute ur tävlingen för en vecka sen så är jag optimist kanske att alice blivit lite snorig och inte kunde vara med så han hade kunnat hoppa in, men när vi kommer hem ser vi att så inte är fallet så det va bara att hämta chipsen och läsken och njuta av kevin och alice istället. Men det dög dom är ju så duktiga båda två men jag hejar nog på kevin.
Isa har redan dragit hem hon var trött och ville hem innan man får se vem som vinner, så nu ska jag gå till soffan och umgås med en butter Andreas så det blir väl inte så mycket mysa mer mutter från bådas håll haha blir så förbannad när han är trött och grinig och det går ut över mig jag har fasen inte gjort något. Men det är en dag imorgon också kanske bättre humör då, jag kommer ha det i alla fall för jag ska med mamma och bosse och handla min födelsedags present ett par nya innebandy dojjor, ska bli så skönt för just nu har jag ett par som är fem år gammla, dom har alltså hängt med sen gymnasiet så jag glider som på en hockeyrink när jag spelar så ska bli så skönt att få nya dom är efterlängtade.

Men ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0