Plugg hela dagen.

Japp har suttit i dag också och bara pluggat, inte förns nu kan jag koppla av, det är så tråkigt att bara sitta hemma och inte prata med någon. Men imorgon ska jag in till skolan och träffa två i min grupp och fortsätta plugga men mycket roligare eftersom man kan sitta och snacka en hel massa.

Andreas pappa och hans tjej och deras hund Albin har vart här idag, vi ska vara hundvakt åt över jul åt deras hun d, det ska bli jätte kul han är alldeles fluffig av päls och jätte lung och mysig så det ska bli roligt. Sen kom mamma förbi med en kaffebryggare Andreas vart jätte glad så han äntligen kan dricka gott kaffe, Thyra hade sönder våran för typ en månad sen lite mer tror jag till och med, så vi har inte haft någon, vet inte varför vi inte köpt någon ny, lathet kanske. Men nu har vi en i alla fall och mest fick vi nog den för att alla som kommer på fredag ska få gott kaffe haha.

Just nu sitter jag och Andreas i soffan och äter en god fruktsallad som jag gjort på färsk annanas, kiwi och vindruvor och till det en smaksatt kesella jätte gott. Det är ett hett tips när man är trött på chips och godis, en god fruktsallad som friskar upp, det smakar sommar. Har nämligen haft jätte ont i huvudet idag så jag tänkte att jag behövde lite vitaminer och jag vart faktiskt lite piggare nu. Så nu ska jag fortsätta gluffsa i mig och bara njuta i soffan, ha en mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0