Ska bara adoptera darin innan jag börjar plugga

Lämnade Thyra på dagis kl 9 för att nabbt ta mig hem och plugga men jag kommer inte igång, måste läsa två artiklar på datan och då ser man inte så bra. Jag började kolla runt på youtube i stället och hitta darin på sin idol tid, och han är bara för söt, med tandställning och blyg som satan, han våga knappt säga ett ord när dom intervjua honom jätte söt vill bara adoptera honom. Ska bara kolla med Andreas först så att det är okej för han kan ju ta ganska mycket plats haha, så inom e snar framtid bor vi här alla fyra jag, Andreas, Thyra och Darin det låter väl bra haha. Näe nu ska jag plugga innan isa kommer hit, hon är lite ledsen så mamma sanna ska ta hand om henne när hon kommer och underhåll med städning : )  hon ska få se hur man städr på riktigt.

Skriver senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0