Som ett slag i magen!

Jag är så fruktansvärt trött på vår ständiga otur i den här familjen. Kan vi aldrig få ha det bra och tryggt. Andreas kom hem igår med ett tråkigt besked, både han och jag var besvikna och nedstämda, vilket år är vårt år, vi har fått slita som djur hela året för att få allt att gå ihop och på nått konstigt sätt löser det sig alltid men nu va allt bra det känndes bra så går allt åt helvete och vi måste börja om från början igen, men det finns väl inget annat än att kämpa på och hoppas på att allt blir bra tillslut, är det nått vi kan så är det att kämpa i alla fall det är vi bra på så det är väl bara att göra det den här gången också men tänk att det skulle komma så lägligt till jul, toppen. Jag blir bara så trött på allt bara man ska vara försiktig med att vara lycklig och må bra för det får man bara tillbaka sen. jag är bara så väldigt väldig ledsen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0