Trött!

Nu är jag äntligen hemma efter att ha haft min sista dag på praktiken, så skönt att äntligen få helg som jag längtat plus att jag är sjukt trött, det va inte långt ifrån att jag slumra till på tåget hem. Thyra har fått vara ledig idag med Andreas och när jag öppnar dörren och hoppas på att få pojkvän och dotter över mig i en stor kram möts jag av en stängd sovrumms dörr och en sovande pojkvän och dotter tråkigt, men dom får sova ett tag till, funderade på om jag skulle lägga mig med dom en stund men det är ingen ide för dom kommer vakna snart i alla fall så jag tog en glass och sitter här nu.

Så fort sömntutorna har vaknat ska vi åka till mamma och bosse och äta lite middag och ta det lungt så det ska bli mysigt med god mat och bra sällskap. Jag bjöd in oss själva för jag orkar inte laga mat ikväll och vi har inte träffats och umgåtts på ett tag så jag tänkte att det va dags. 

Imorgon är det julmarknad här i lilla byn så den ska vi väl ner på jag ska i alla fall träffa mamma där nere och jag tror nog att min mormor ska med också. Sen tar mamma med sig Thyra hem för jag ska spela match och Andreas jobbar sent, så jag är nog hos mamma imorgon kväll också skulle jag tro. Det är minna planer för den här helgen inget speciellt men jag är så sliten efter veckan så det finns ingen lust med annat än att bara vara hemma, så kan det gå ibland.

Nu ska jag bara sitta här och hoppas på att dom vaknar snart, ni andra får väl ha en trevlig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0