Trött och sliten men på bra humör ändå!

Go kväll! Nu har jag precis fått Thyra i säng hon va helt slut, hon har lekt lite med Wilma idag medans jag va på match. Men hon borde vara hur pigg som helst för hon sov middag i två och en halv timme ungefär. Det va faktiskt lite mysigt när hon sov middag, för hon somnade först i sängen och sov där ungefär en timme sen vaknade hon oh va helt hysterisk, grät och skrek efter mig så jag frågade om vi skulle gå och lägga oss i leksakstältet i vardagsrummet och det ville hon, så vi la oss där bland kuddar och täcken och somnade båda två i ett litet tält : ) jag fick ganska ont i ryggen, menallt för min lilla plutt.

Vi va nere på julmarknaden med mamma och Bosse och som jag sa tidigare vaden inte mycket att hurra för, men dom hade gratis ponny ridning på tv jätte små shetlandsponnysar en av dom va ¨så himla söt och va säkert en meter i mankhöjd pytte lite större kanske hon var men på ett ungefär. Thyra såg dom redan innan dom var klara längst borta på centrumparkeringen stod dom och Thyra skyndade sig dit så man fick snällt springa med. Hon red två gånger och är inte ett dugg rädd för hästarna, hon stod mellan dom och dom va lite oroliga och rörde på sig mycket men hon skulle stå där och klappa, Hon va så söt när hon red för hästen börja trava lite  så hon skumpa upp och ner och huvudet gunga med hästen haha såg jätte roligt ut men hon va så glad, så det blir väl en ridtjej av henne kanske, inget mig emot har själv ridit i 11 år av mitt liv så hon får gärna hänga i stallet då kanske jag skulle börja igen.
Det har vart en mysig dag och vi vann vår match så det va jätte härligt trotts att det blev bänken för min del efter halva tredje perioden. Men vi vann och det är allt som betyder något.
Jag har bilder på mobilen som jag tänkte lägga upp på Thyra men jag får inte upp dom på datan som vanligt men fixar det senare så ska ni få se hur söt hon är.
Nu är Linus och Julia här så jag ska vara lite social, äta godis och chips och dricka läsk : )

Ha en trevlig kväll och natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0