Vart har snön tagit vägen.

Vilket piss väder det är ut och det har vart dåligt i flera dagar nu, jag kan ju medge att gå i regn kl sju på morgonen är inte det bästa sätt att börja en morgon på men Thyra måste till dagis så det är bara att gå den långa biten varje morgon det är ju trotts allt vårat eget fel för det va ju vi som valde ett dagis på andra sidan bro.
Men dagen har vart jätte bra så jag ska inte klaga, har hållt i en etta helt själv idag och allt jag tänkt ut gick super och till och med de barn som i vanliga fall inte funkar i klassen va jätte duktiga och beröm fick jag också, så jag är verkligen jätte glad och väldigt lättad.

Nu är pappa på besök och leker med Thyra, Robin och Andreas spelar lite xbox och snart ska jag ner på träning och köra skiten ur mig. Pratade med isa lite idag och på lördag när vi har match dyker det upp en hemlig liten gäst och det ska bli riktigt kul, jag gör som Håkan i färjan och börjar öva lite smått på hur jag ska presentera mig måste vara noga inplanerat så att det blir bra haha och att personen i fråga får reda på vilken typ av person jag är så att inga överraskningar dyker upp senare. Man kan lätt få uppfattning av att jag är en blyg och reserverad person, men det är bara när jag aldrig har träffat personen förut men skenet bedrar, ala blir oftast förvånade eller ska vi säga förskräckta när dom sen märker hur jag egentligen är haha jag är vild!!!! haha näe men rolig då?! Isa förstår i alla fall va jag pratar om och skrattar massor. : )

Nu åker Thyra på sin trehjuling framför tvn och killarna blir lite smått hysteriska haha Andreas står emellanåt roligt.
Jag har bilder som jag skulle ladda upp men får inte upp dom på datan så det blir inge just nu, senare kanske.


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0