Vilken härlig dag!

Hej hej, idag har jag vart i skolan och gjort grupp tentan det gick så bra så. Jag var berädd på att sitta till fyra men vi var klara kl tolv helt sjukt va fort det gick så de var riktigt skönt. Efter passade jag på att åka till stan en snabbis, det är ju så nära, så jag hitta julklapp till Emil och en liten sak till Andreas och kläder till Thyra som hon ska ha på julafton och en baddräckt som hon ska bada i när hon åker till mora imorgon. En jätte fin brun sak. Sen åkte jag hem och hämta Thyra tidigare på dagis så det vart en toppen dag.

När Andreas kom hem åkt vi till willys för att handla allt till tårtan imorgon, egentligen behövs det ingen tårta, det är bara mormor och mina två små kusiner som kommer och mamma och bosse fler en så blir det inte men dom små och min lillebror vill ha tårta och va är egentligen en födelsedag utan tårta??, har ingen lust att ha massa folk över faktiskt har inte bjudigt någon dom som vill komma är mer än välkommna : ), pappa träffar jag på lördag när han ska kolla min match och resten av släkten träffar ja på julafton, nackdelen med att fylla så nära julafton. När alla åkt hem och Thyra åkt med mamma och bosse efter lunch ska jag och andreas upp och handla till lördagens "middag" sen drar jag raka vägen hem till cizzi och barnen för att senare gå på bio, mysigt.

Nu är Andreas på träning och mickis och emil har kommit hit och ska sova här så imorgon ska dom sjunga för mig : ) vi sitter och tittar på tv nu och har precis druckit upp våra koppar med te. Jag har gjort klart min tårta med vaniljkräm och nutella i och på ska det vara chokladgrädde med valnötter på, mycket gott, men måste upp tidigt och lägga på grädden imorgon. Imorgon fyller jag år!!! ingen skillnad egentligen blir bara 22 ingen speciell ålder men kul ändå, jag älskar paket och har oftast svårt att vänta, vill öppna alla på samma gång. Men men nu ska jag fortsätta min myskväll för snart måste jag gå oh lägg mig så jag orkar fira min dag imorgon. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0