yrar runt här hemma som en annan loser!

God morgon alla morgon pigga, jag är vaken och jag är INTE pigg kl kvart i sju skulle Thyra upp idag. Hur orkar små barn kan någon förklara det för mig, jag skulle verkligen behöva en sov morgon just nu men Andreas jobbar och började för en timme sen så det är bara jag hemma som kan gå upp men en liten sovmorgon hade ju inte suttit fel men sånt är livet. Jag ville hellre att hon går upp tidigt än sover till typ elva för då har ju hela dagen gått men typ till åtta skulle räcka för mig. Så trött och förvirrad är bara förnamnet just nu.
Jag sover inte så bra nu heller, har massa saker jag tänker på som håller mig vaken om nätterna. Saker som jag i en vanlig värld egentligen inte ska behöva känna oro över, men ingenting förvånar mig längre. Så jag får ligga ett tag och fundera varje natt det går väll över det är ju alltid upp och ner hmm tänk om allt kunde vara bra hela iden i stället.

Nu ska jag försöka hålla mig vaken till elva då ska jag och Thyra träffa mamma och Bosse i centrum för lite julmarknad, dom brukar inte vara så mycket att hurra för när det är något här i bro men Andreas sa något om ponny ridning så jag hoppas på det så ska Thyra få rid lite på hästen. Andreas kommer hem tre och då måste jag typ gå direkt ner till samlingen och åka på match, så drygtatt ha match en lördag kväll men tror att det här är den ända. Det ska bli kul med match i alla fall.

Jag skriver lite senare om julmarknaden, ha en bra morgon ska jag väl säga då  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0