Bullbak & skoj

Vi har inte vart ute än, det blev inte så. Thyra va lite kinkig när hon vaknade och sen när hon blev lite piggare började jag och Andreas att baka bullar. Dom vart så jäklans goda så snart ska vi ner och köpa mjölk så att vi kan mysa med bullar och mjölk till färjan. Så ska Thyra få åka lite pulka för nu är det verkligen mycket snö hos oss, det är så mysigt!! Vi har plockat ner julsakerna från vinden så att vi har dom här nere för snart är det första advent och då måste allt vara uppe, vi har inte så jätte mycket saker för förra julen tappade jag och min lillebror ut allt precis när vi kommit ner till våran dörr, då åkte allt ut på våra fötter och hela trapphuset var fullt med glänsande och glittrande julkulor, kul för trapphuset mindre kul för oss.

Min pojkvän är den roligaste kille som finns på denna jord, han hade blandat margaritas i en petflaska i lördags, jag smakade inte på den då så jag hade ingen aning om att det ens fanns i kylskåpet. Så nu när vi stod och väntade på att degen skulle jäsa frågade han mig om jag hade smakat saften han gjort helt själv med fläder och citronsmak och jag älskar fläder så jag vart överlycklig att han hade gjort någon egen blandning, även om jag tycket det va lite konstigt, för va fan hade han fått fläder ifrån men dum som jag är, så han gav mig flaskan och jag började dricka som vanligt, några klunkar tills jag kände att det smakade en jävla mass sprit och Andreas började skratta som aldrig förr och då var det redan försent smaken av sprit fastande i munen och FAN va äckligt det var. Men han fick ha kul, och jag skrattade en del jag med, att jag alltid ska vara så jävla blåst och dum, tänk om jag skulle ta och tänka ibland också haha. Men kul har vi haft i alla fall coh jag är inte den som är den jag bjuder på mig själv.
 
Nu bär det av ut i snöovädret! Ha en trevlig kväll allesammans. Justde vet inte vad jag ska ta mig till med Thyra hon tror att det fina som faller ifrån himmlen och det som ligger på marken är is och inte snö, hur mycket jag än försöker med att berätta att det är snö som ligger på marken så tror hon starkt på att det är is. Men hon kan väl få tro på det men jävlar va ont det skulle göra om det faktiskt va is och inte snö vi hade. Så där ha en trevlig kväll allesammans
: )











Min fina, underbara trollunge



Kommentarer
Postat av: mickis

åh vill också ha bullar ... =) vad gott.

2008-11-25 @ 16:33:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0