Bus och bad

Hallåjsan! Thyra har precis somnat, vi har vart i simhallen en snabbis vid tio så hon är helt slut. Thyra tycker att det är så kul att bada och idag fick vi låna armpuffar så hon kunde simma lite själv och det var roligt.
Robin och Isa är här nu och kollar på reprisen av idol, det kan ju vara någon annan som åker ut idag så man måste ju kolla haha. jag och isa taggar inför matchen, vi ska vara bäst!! Nu hittade isa mig i gaberoben, jag trodde det hette garderoben, man lär sig något nytt varje dag. Vår data står i garderoben så det är därför. Fan va nervös jag är inför matchen nu det är samma sak varje gång jag kan knappt äta och jag mår nästa alltid illa innan första bytet.

jaha nähe ska väl kila ut till dom andra nu och vara lite social, hare gött och önska mig lycka till!


Bilder från simhallen.....


                               





                      


                                               

Kommentarer
Postat av: pappa

jävligt fina bilder och tjejer <3 love you

2008-11-02 @ 13:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0