Ett års mys....

japp nu myser jag och johanna i soffan med naturgodis, choklad och julmust, utan killar på deras ett års dag. Men va gör det för nu är det så lungt här så. Thyra somnade för en lite stund sen efter många om och men. Så jag har tänt ljus i hela vardagsrummet och vi tittar på någon film på tv4+ om superhjältar  haha men i brist på annat så får det duga.

Det vart ingen skog idag, Thyra vart så trött vi elva så då ville hon sova middag och sov ända tills halv tre, helt otroligt. Johanna kom redan vid 12 och då stod jag och Andreas och förberede middagen som vart riktigt god, fläskfile med rotsaker i ugn så jäklans gott, tack vare kocken i hemmet. Men i alla fall vi skulle ta en promenad till willys innan middagen för att köpa lite snacks, men vi kom ungefär 100 meter innan vi vände och gick till mat öppet och ica istället, så jävla lata är vi men det var ju så sjukt kallt och det tar ett tag att gå till willys. så nu har jag, johanna och thyra vart själva hemma sen fem.

Imorgon är det match, otippat haha. Vi gör inget annat i den här familjen. ska bli kul att se om man får spela eller inte. men det gick riktigt bra på träningen så är förvånad om det gäller det sista, men inget överaskar mig längre!! Det gäller att ge 1000 om man får spela och kul ska det bli, måste vinna över dom där jäklans ekerö. näe nu ska jag gå tillbaka till Johanna i soffan.


                             


                                                      Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0