Ett berg av lussebullar!

Nu har jag precis gjort klart två plåtar av lussebullar, dom vart ganska fina vissa ser ut som tuttar med jättestora bröstvårtor men dom kanske Andreas uppskattar, har inte frågat än haha. men goda vart dom i alla fall och det är huvudsaken. Min mamma har sagt att det är insidan som räknas : ) haha. Thyra hjälpte till med degen men när den skulle jäsa så decka hon i sängen så jag fick göra bullar av degen helt själv det va faktiskt inte så kul som jag kommer ihåg att det var.  Och egentligen vet jag inte varför jag bakar lussebullar för jag tycker inte om dom så jätte jätte mycket om jag ska vara helt ärlig, men det hör till julen så det är bara att baka dom.

Andreas är hemma nu och han tyckte om dom, vi ska väl ta en liten fika tror jag. I kväll är det träning och jag har tänkt att jag ska försöka träna så gott det går, jag är fortfarande förkyld men det kommer jag antagligen vara hela vinter nu så det är väl bara att testa så får vi se hur det går.

Jag måste plugga också, ska planera en lektion i geometri, hur nu det ska gå, åt helvete antar jag. Men ska väl börja med den nu.


Lussebak





Och så här blev det taadaa...




Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0