Förkyld som aldrig förr!!

Idag har det vart en jobbig dag i skolan, jag har verkligen mått pyton. Näsan rinner, jag nyser stup i kvarten och om jag inte nyser så kittlar det så tårarana börjar rinna. Thyra är sjukskriven men jätte pigg så det känns så där men då får vi några dagars kvalitets tid, läkaren sa att hon borde vara inne men om hon är feberfri och så här pigg känns det inte som att det finns någon anledning. Och nu har busungen hittat på något nytt också, jag och Andreas hittade henne nyss i handfatet på toaletten, då har hon alltså helt själv klättrat upp, livsfarligt!! Unge alltså!

Både jag och Andreas har åkt på förkylningen men ändå när jag kom hem från skolan blev jag bjuden på en tre rätters middag av min älskade kock, han har stått hela dagen och gjort sky och kokat kött och gjort en jättegod efterrätt, helt underbart och jag känner mig så älskad, tänk att han gjorde det när han visste hur trött och dåligt jag mådde när jag kom hem.

Idag är det träning igen men jag är sjuk så jag hoppar den, jag tränade inte igår heller men det känns onödigt att träna då blir jag bara sjukare efter, men imorgon hoppas jag att jag kan träna, fast jag ska säga helt ärligt att jag faktiskt inte vet om jag vill gå ner, det är inte alls lika kul som det var förut och det tar så mycket tid och jag är fan alltid där men det känns som man inte får nått för det och om jag inte hade nått bättre för mig så hade jag kunnat stå ut med det, men nu missar jag tid med Thyra och plus att andreas tränar och spelar matcher också så det blir liksom ingen tid över. Det är snart läge för ett litet uppehåll, har funderat nu ett tag om jag ska ta ett uppehåll från innebandyn till efter jul och se hur det känns då. Jag vill spela men tänker verkligen inte ha det så här resten av säsongen igen.










Tack och hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0