Första advent!

Hej hej skrev igår kväll om hur vi haft det på den exklusiva middagen hemma hos min bror men det av segt så det kom aldrig upp så jag får skriva nu. Vi hade jätte mysigt hemma hos linus, Mickis och emil och julia var också där. Andreas gled in i mjukisar hmm... Men middagen va det inge fel på den va riktigt god. Dom skulle åka hem till pappa när vi ätit för att spela xbox på stora tvn så vi hängde med, pappa var hos min farbror i eskilstuna så vi hade huset för oss själva. Killarna han knappt in genom dörren innan om hade börjat spela, jag och mickis tog våra chips och gick upp till pappa och A-c säng och kolla på stjärnor på is och det sluta med high school musical 2 och ansiktsmasker och efter ett tag började mickis tuppera mtt hår och jag önskar att det alltid kunde se ut så haha som en liten trollunge. Vi hade det jätte bra i alla fall och bilder ser ni snart.

Idag har jag vart hemma hos mamma och bosse, Andreas har jobbat idag han åkte för övrigt natt buss till kungsängen i morse där linda hämtade upp honom, så gärna ville han till pappa så att han går upp 04:30 bara för att få spela xbox inte riktigt klok. Idag har det vart match, vi mötte bele barkarby det gick mindre bra men jag tycker att vi var bra men dom fick in en boll när det va ungefär tre minuter kvar om jag inte minns fel, vi förlorade alltså. Thyra kom ner med Andreas och hejade på oss eller hon lekte med viola så det vart inte mycket av det där med att titta på mamma. Men hon är så himla söt, när matchen va slut kom hon inspringandes på plan och hjälpte till att riva ner sargen, hon körde vagnen med isa det är mer än vad jag gör så jag vet inte va hon fått det ifrån men duktig flicka är vad hon är. Kom också in till oss i period pausen och satt sig ner och lyssnade på vad tränarna hade att säga min skrutt hon kommer bli en så bra innebandy spelare. Eller vad som hellst egentligen hon kommer va bäst i vad hon än gör tror jag.
Nu itter vi här i soffan jag och Andreas helt utslagna och imorgon blir det tidigt för oss båda igen. Vi har fått vår sladd till datan så nu kan jag sitta i soffan igen och kolla runt, så nöjd är vad jag är.

Här är lite roliga bilder från igår



   

        

     





     

 



  

Där har ni våran kväll igår.

Sov sött mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0