Go kväll

just nu sitter jag och tittar på färjan, underbart underhållande haha jag blir sugen på att åka på kryssning bara för att få träffa den där håkan i baren, han som tror att han är bäst på allt och misslyckas om och om igen hahah roligare människa får man leta efter. hade jag inte haft andreas så hade han vart min haha....

Min mamma kom inte idag dom skulle kolla på min lillebrors hockey match, hade matchen inte vart så sent så skulle jag och Thyra kunnat åka med, men det får bli en annan gång. Mina brorsor, jag har två underbar, spelar båda hockey och jag vet inte hur många gånger jag suttit i den där ishallen genom åren, jävligt många. Men båda två är ju talanger och bäst. jag hoppas bara att det händer något för någon av dom snart annars ger nog båda upp. Linus är målvakt och riktigt duktig, han räddar sitt lag om och om igen, Emil är utespelare som jag och också han riktigt jäkla duktig men han har inge vidare självförtroende om han bara visste hur bra alla tycker att han är, mål gör han också. Jag vet faktiskt inte vad som gick snett med mig, vart fan e min talang, har spelat fotboll och ridit i större delen av mitt liv, jag var väl inte dålig men inte fan va jag lika duktig som någon av dom, men jag är väl rätt så duktig på innebandy vill jag tro, men den enda som säger att jag är bra är andreas och mamma och pappa, det känns som att dom inte kan säga annat haha. Jag älskar mina bröder i alla fall, dom finaste som finns.

Okej så mamma kom inte, men då gick jag med Björne och Jenny med barn på promenad upp till Willys och handlade lite godsaker och hårfärg, sen gick vi in på flisbergs en snabbis och hitta en jätte fin jacka till Thyra som jag måste handla till henne, ska bara få med mig andreas först, kan bli ett problem eftersom att hon inte behöver en just nu, men försöka duger. så vi får väl se.

Hitta den här bilden, den är två år gammal och togs på nyårsafton hemma hos mig och Andreas där vi bodde då.




                                    Robin, Linus, Emil, Andreas & jag (Thyra i magen)

Nu ska jag försöka färga mitt hår, kolla på matakuten, äta kaffe glass och vänta på min älskling.

Sov så gott allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0