Go kväll

Jag har verkligen blivit dålig på att skriva men jag är så trött den här veckan. Andreas jobbar sent och Thyra har vart lite kinkig. Just nu sitter jag hemma hos mamma och bosse dom hämtade thyra på dagis idag för jag slutade fyra och då är jag typ hemma fem och det blir alldeles för sent tycker jag.

dagen har vart riktigt mysig, den börja med att jag fick sovmorgon underbart. Kl 9 lämnade både jag och andreas Thyra på dagis sen gick vi till ica och handlade färskt bröd och frukt, gick hem och åt en mysig frukost och sen tog vi en lång varm dusch och vila en stund inna jag åkte till skolan och han till jobbet. En riktig kanon dag, skolan gick riktigt bra också.

Nu ska vi åka hem snart då ska jag se till att gosa med thyra, lägga pussel och s epå film. senare när min gose råtta sover så är det greys anatomi och kaffe glass som gäller kan knappt vänta behöver verkligen koppla av, kanske ska göra en ansiktsmask också skulle vara skönt. vid elva kommer andreas hem och jag längtar vill jag bara säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0