God dagens

Vaknade halv nio idag, så himmla skönt, tänk att hon sov så länge. Men jag har ju hållt på och bråka med henne hela natten med ipren, men febern har hållt sig nere så hon tog väl igen all sömn i morse. Thyra vaknade utan feber i morse men den har börjat stiga så jag hoppas den inte går över 38. Aldrig blir det bra. vi har inte gjort så mycket mer än legat i sängen idag , jag och Thyra passade på att bada lite imorse nu när hon inte hade någon feber, så vi bada med skum och mysigt va det.

Pappa kommer och hälsar på ikväll efter jobbet, Så när Andreas kommer hem från jobbet ska vi snabba oss upp till willys för det är lite saker i kylen som tagit slut.  Sen senare är det träningar igen, igår va det tydligen bara några få som kom så dom hade fått riva sarg bara, tråkigt för dom, jag satt lungt i min soffa och kolla på tv jag :)
Men ikväll får man hoppas att det kommer folk, det är ju match i helgen i världens ände och då måste vi vara ett gäng.

Jag längtar tills på lördag, då är vi bjudna på inflyttningsfest hos sandra och tobbe och det ska bli så kul, Nattis, Bruno, Isen  och isa kommer också dit så det ska bli jätte roligt, Brolle (isen) ska köra järnet har det lovats, så jag är förväntans full :) Brolle gör mig INTE besviken hahah.

Måste bara visa en bild på Thyra när hon bara var 4 månader, jag har helt glömt bort att hon vart så liten min lilla skrutt.



Inga tänder och stirrig blick, min lilla tjej!


Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0