God morgon

Hej hej, igår  hade vi det jätte trevligt! det blev lasagne och sallad, riktigt gott och efter vart det kladdkaka och grädda nått som jag bara älskar!! vi kollade på idol, och det var faktisk första gången jag satt ner på en fredag och kollade hela programet, jag älskar idol men i år vet jag fasen om det håller måttet.vi spelade lite bowling på wii också jag har ingen koll på vem som vann jag tror jag pratade med mickis i mobilen samtidigt.Thyra hade jätte oligt, hon sprang runt i cirklar i lägenheten, ungefär vid nio somnade skrutten mellan mig och andreas sittandes helt utslagen. hon är så himla söt, hon vill göra allt som vi gör, ska vara med på allt och hon är så duktig, så det är klart att hon skulle somna i soffan med oss. Tack Sandra och Tobbe för en trevlig kväll!

Det var så hemsk i morse när jag vakna. Jag drömmde i morse att andreas hade dött, jag bröt ihop totalt, jag vaknade av att jag grät och när andreas kom in grät jag ännu mer, det va det värsta jag  någonsin vart med om. Usch jag skulle aldrig klara mig utan honom och det va så verkligt. så jag grät bara för att jag var så glad att se han. det var riktigt otäckt och läskigt hoppas det aldrig händer igen!!!

När andreas duschat klart så ska vi nog bege oss ut i skogen och gå en promenad med Thyra. senare kommer Johanna och magen hit, andreas och robin har lagfest idag så jag och johanna ska fira att robin och hon vart tillsammans ett år, det ska bli så mysigt, det va ju så länge sen jag och andreas firade det  haha, på julafton har vi vart förlovade i två hela år och i februari har vi vart tillsammans i tre år. Jäklars va länge sen det va. Underbart!

Jaha nähe ska väl dra Andreas ur duschen och klä på Thyra sen drar vi, men här är lite bilder från igår...



                  


                   


                    



              



             


                  


                  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0