God morgon

Jag fick sova till halv åtta i morse så jätte skönt va det. Thyra vägrar ta sin medicin och jag förstår henne den smakar pecka!!! Andreas ska försöka få tag på läkaren så hon får en annan medicin, hon har haft öroninflammation tre gånger redan, helt sjukt men den medicinen hon fick nu har aldrig hjälpt utan hon har fått en annan som hon tycker är god, tro det eller ej hur man nu kan tycka att medicin är gott men hur som helst och jag fattar inte varför dom inte bara kan göra skit god medicin är dte så himla svårt!! hoppas hoppas hoppas att hon får en annan så att vi kan bli friska i det här hemmet. nu ska jag gå och bada med henne.

Ha det så brå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0