Goder Morgon

Jag är så sinnessjukt trött, Thyra har knappt sovit i natt och till råga på allt vaknade hon sex i morse. Så jag är slut som artist och jag måste ju vara pigg när wilma kommer. och för att bli lite pigg drar jag och Thyra till willys snart och inhandlar allt till middagen ikväll. Min man är på jobbet och kommer hem vid tre skulle jag tro. Men han är nog inge vidare pigg han heller, han gick upp kvart över fem stackare!!

Men Thyra är pigg i alla fall, helt otroligt att man kan ha så mycket energi när man sover så lite, men jag var likadan när jag var liten alltid uppe fem ungefär och så höll det på bra länge jag har aldrig vart en sån som sover jätte länge, Andreas sov sjukt länge när vi träffades, han kunde sitta och spela på natten och sova till två, tre ungefär. Tills jag kom in i bilden, jag är uppe tidigt och vill göra saker så man inte slösar hela dagen på att sova, och nu sover han inte så länge typ till elva kanske om det är hans sovdag,

Igår va det jätte mysigt med jätte god mat och jag hade turen att få med mig MIckis och Emil hem till oss en stund. Vi tittade på idol, och jäklar va bra kevin va tycker jag. Andreas kom hem ganska tidigt så det var skönt.
Måste bara skryta lite om min dotter, min lilla tös är nu mera blöjfri än blöjbarn. Hon är blöjfri hemma men än så länge är det lite svårt med overallen och vintern så det får vänta, men vi använder inte en enda blöja hemma nästan, hon är så duktig endast 1 år och 6 månader gammal, helt underbart så nu ska dom börja på dagis också, stoltare kan ingen vara!!



Näe men nu ska jag fixa mig och Thyra och bege mig mot Willys och sen fort hem och möta upp cizzi och Wilma, det ska bli så kul idag!

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Sanna Mia här Stefans tjej,hoppas allt är bra m er. Kram

2008-11-08 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0