Jag fryser och är trött

Som sagt jag fryser väldigt mycke, sitter med en varm stickad tröja och har haft min nya mössa på mig hela kvällen. Kan vara för att jag vart ute hel kvällen.

Imorse vid tio var mamma och bosse här på en fika med kaffe och mina goda lussebullar som fick ett godkännt betyg så det va ju trevligt. Sen när dom åkte hem fick vi skynda oss och åka hem till cizzi på födelsedags firande, hon har fyllt år så vi va där och fika, det va trevligt, Thyra och Wilma lekte för fullt och Thyra verkar lite fäst vid Magnus pappa : ), men det är förståligt för han är väldigt trevlig.

 När vi kom hem träffade vi Robin och Aaron ute och gick en liten promenad i mörkret och kylan, Thyra fick åka pulka för första gången den här vintern men jag vet egentligen inte varför, jag vill inte påstå att det va tillräckligt med snö ute, hon har alltså egentligen åkt pulka på sandad is, men Andreas ville absolut att hon skulle åka pulka så det fick hon göra också, men om jag ska vara helt ärlig så gick hon mer än vad hon åkte pulka ha! Men mysigt har det vart hela dagen och nu är jag jätte trött och vill bara ligga i sängen men jag har lovat att köra os på Xbox som Andreas lånat av min lillebror så det är väl bara för mig att gå dit och spela lite.

Imorgon är det match så jag måste tagga, kanske Andreas kan hjälpa mig med det ; ) haha näe men vi måste vinna det finns inget annat, så imorgon får jag sov morgon och är jag inte pigg då, då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Så jag får hoppas på det bästa och ni allesammans får sova så gott!!


                  




                







Min fina lillebror och hanns tjej Julia, Thyra fick hjälpa till och köra bil.

Sov gott & dröm sött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0