Klar på snbbast möjliga tid!

japp nu är jag klar med min uppgift som skulle skickas in kl fem. Thyra har inte vaknat än och jag har resten av eftermiddagen kvar att leka och mysa och behöver inte ens tänka på den där jäkla lektionen något mer, förns jag får tillbaka rest på den haha för det antar jag att jag får, det gör jag alltid. Alltså jag tror allltid att jag får det men så får jag det inte men den här kommer jag nog få det på och det blir inte bra för det har jag inte tid med, nu blev det luddigt men i alla fall.
snart kommer Andreas hem och då ska han dammsuga har han lovat för Theres och Lucas kommer på fika och då får det inte se ut så här det går bara inte. Johanna kanske kommer ikväll men läste nyss att hon fortfarande inte mår bra det är väl Thyra som har smittat henne skulle jag tro, så vi får se hur det blir ikväll. Men shit jag är klar och nu kan jag koppla av så skönt så skönt! Soffan nästa hej då!

Kommentarer
Postat av: Nattis

hejhej :)

ville bara säga att det var väldigt fina bilder på dig och Thyra när ni var ute i kylan och lekte!

Sen märkte jag när Lucas och Robin pratade om er i fredags, Lucas går ju på fritids där jag är varje dag. :) Han blev väldigt häpen när han fick höra att jag också kände er. Hoppas det går. bra för dig på matchen imorgon! håller tummarna! :)

2008-11-22 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0