Låååång dag!

Jag är så trött och jag har så ont i ryggen, vet inte varför jag har så ont i ryggen men har haft det nu i några dagar och det verkar inte bli bättre. Men snart kommer Andreas hem och han ska fanemig massera.
Jag och Julia har gått på ikea idag och lite på outlet i barkarby, var tvugna attt titta runt lite för att hitta något fint till carro och det va inte lätt ska jag säga. Men till slut hittade vi något säger inte vart eller vad men jag hoppas hon blir nöjd isa har godkännt så jag hoppas verkligen. Jag själv slog till på lite billigt tyg på ikea och har gjort tre egna jätte snygga tavlor som jag tror ska sitta på väggen i vardagsrummet får se vad Andreas tycker. Men nöjd är jag och tänk att man kan få tre snygga tavlor för så lite pengar underbart.

Thyra har vart en pärla hela dagen, hon flörtar hej villt med människor vart vi än är och hon lyckas alltid få "ragg" så isa henne får du köra hundtricket med haha. Vi har fikat på ikea så himla gott, sen fick hon gå in på toys`r us och gissa om ögonen glittra, hon springer runt och säger " åååå titta!!" till allt, lyckligare blir man inte. Men när vi kom hem sen det är en annan femma, då vände min skrutts humör till ja jag vet inte vad, jag kan inte påstå att jag var beredd på det. Hon lyssna inte på mig för fem öre, så jag är helt slut nu, kinkig och trött och då blir det så. Men det jag inte förstår är att om man är trött så borde man ju kunna somna hur lätt som helst, men inte Thyra då vill hon vara uppe ännu längre och är jätte svår att lägga, hon hoppar runt i sängen och skriker efter pippi och memil (emil) hon ska dansa och sjunga. Men vid halv nio somnade hon tillslut och jag kunde ta mig en skål med glass och gosa ner mig i soffan och titta på greys. Nu har det precis slutat och snart kommer Andreas hem och imorgon är det praktik som gäller och upp väldigt tidigt.





Lycka



Mina egna tavlor, den till vänster är inte klar än men fina vart dom.

God natt!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej kussen!

Vad söta ni är. Vilka fina tavlor

du har gjort, vad duktig du är! :)

Hoppas vi ses snart. Hälsa Thyra

och Andreas :) Puss och kram!

2008-11-27 @ 10:49:04
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0