Lycklig!!

jag är verkligen så glad just nu, har precis kommit hem från skolan, jag bara älskar min klass den är verkligen helt toppen. trevliga och roliga människor hela bunten och nu känner jag verkligen att jag kommit tillbaka till verkligheten. När man är mammaledig så hamnar man lätt i en bubbla, jag hade typ ingen att umgås med på dagarna, det var bara jag och Thyra och det är så lätt att tappa sig själv. även om jag älskade att vara hemma med Thyra och saknar det nu så kände jag mig ganska ensam och saknade "vuxen" samtalen. Men nu har allt kommit tillbaka igen och det är så himla kul!! underbart helt enkelt.

Den här veckan är man singel igen, Andreas jobbar kväll så vi hinner träffa varandra en kort stund bara, men man vänjer sig ganska så snabbt, men jag saknar honom ganska så mycket redan.
Så snart ska jag gå och hämta Thyra på dagis och försöka få tag på min mamma och fråga om dom vill komma på fika. sen e det väl bara till att laga mat och underhålla min lilla dotter tills det är dags för sängen. Så jag skriver lite mer då kanske.

Ha en fortsatt trevlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0