Massor av Snö!

Hallåj!! idag är det snöstorm utanför vårt fönster, det är så mysigt fast jobbigt att det är så kalt. Thyra ligger och sover nu men har väl tänkt att gå ut en stund sen, men hon tycker att det är så kallt så det slutar alltid med att hon sitter och gråter för att hon fryser om kinderna. Men vi får väl förska så att vi alla tre kommer ut en stund. Andreas är ledig idag så himla skönt, så vi ska väl mysa hela dagen och i kväll är det färjan på tv, jag tror faktiskt att det är vårt favorit program här i lilla familjen.

Thyra är fortfarande hemma från dagis men hon ska dit på onsdag, är lite orolig bara att hon ska bli sjuk igen jag hoppas att hon klarar sig i några veckor i alla fall så jag hinner få jul ledigt då kan hon vara sjuk hur mycket hon vill. Det som är så bra med Andreas jobb är att han är jul ledig också i typ två veckor tror jag, så vi kan ha det jätte mysigt runt jul och nyår. Jag längtar till julafton så mycket, det är det bästa med hela året och i år ska jag inte vara sjuk, förra året fick jag magsjuka på självaste julafton och tätt efter låg hela tjocka släkten i magsjuka, måste ha vart vinter kräksjukan för den va hemsk. Så i år ska vi vara friska, annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Nu ska jag bege mig till soffan och titta lite tv, sen är det ut i snön som gäller.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha neej den här julen håller vi oss friska tack! :D inga sjuka bananer nu inte :D hälsa fina familjen så dyker jag förbi någon dag, imorn kanske till och med om det går bra :D

2008-11-24 @ 13:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0