Middag och myskväll.

Gårdagen såg ut som så: uppe 06:20 åkte iväg till min Vfu skola, var med på några lektioner fick massa frågor om varför jag inte kunde vara deras mamma, massa små tjejer i klassen som ville att jag skulle vara deras mamma gulligt och jag blev glad, dom tycker alltså om mig. Skynda mig till bussen han en snabbis till jakan, stötte på Johanna och Cizzi och Wincent han prata lite men var tvungen att skynda mig till tåget. Hämta Thyra på dagis träffa Carro hade helt glömt bort att säga grattis till henne men sa det då. Höll henne sällskap på bussen, två hållplatser höjden av lathet, fort hem mysa massor med Thyra innan hon skulle iväg. När hon blivit hämtad och jag blir lika nedstämd varje gång för hon blir så fruktansvärt glad när hon får åka till mormor hon kunde ju bli lite ledsen när hon lämnar sin mamma men icke. Fixade mig i turbo fart för att vi skulle hjälpa Carro med maten. Men jag och Julia letade järnet i jaken efter en till present så vi va där när alla andra var där ändå. Blev bjudna på tacos och en fördrink blandad av isen men god ändå : ). På festen är Maddis och Patricks jätte fina son Anton som isa greppa tag i på en gång. Sen gosade jag lite. Jag har ingen aning om hur det känns att ha ett lugnt litet barn har aldrig vart med om det men Anton är verkligen lugn. Vi hade det jätte mysigt och han se lite på idol, alla var jätte trötta så vi tog det lugnt ja isen va väl ganska på hugget men inget ovanligt haha, och jag blir lika förvånad varje gång va två glas vin kan göra med mig men men snart lär jag mig. Jag var hemma igen kl 12 då sitter min bror Linus och Andreas och dricker Jäger och egna drinkar och rödvin och spelar xbox. Linus va väldigt dragen och när jag tröttnade på dom satte jag på en film i sovrummet och han se ungefär 5 minuter av filmen sen sov jag, så skönt. Det va en jätte trevlig kväll och lägenheten va riktigt fin är bara lite avundsjuk : ) tack Carro för den kvällen god mat och goda drinkar och gott sällskap kunde inte bli bättre!

Thyra är i Kumla nu med mamma och Bosse och kommer väl hem lite senare så jag och Andreas har bara legat i soffan och snart ska vi ta en lååång dusch. Linus sa på fyllan igår att han skulle bjuda oss på middag och det ska han även om han hade glömt bort det så blir vi bjudna på middag några gårdar bort ikväll, har erbjudit oss att hjälpa till men det ska bli en överraskning, pratade med pappa nyss och han föreslog att vi skulle äta på sibylla innan haha så vi får väl se hur det går och blir. Men jag tror att det blir jätte mysigt. Där har ni gårdagen och dagens planer.Så massa middag och massa mys två dagar i rad.


Här är lite bilder från igår:

      
   
 



  



  

  

  
Presenten från mig och julia + 300 kr på hm



  

   





Födelsedagsbarnet

  






Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för en trevlig kväll gumman! :)

2008-11-29 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0