Mysig kväll med ben & jerry`s!

Nu har Thyra precis somnat i sin säng och både jag och andreas är helt slut trots att vi fick en riktig sovmorgon i morse. Och när Thyra kom hem efter att ha sovit hos mormor fick vi veta att hon haft feber på natten och vi tog tempen så fort hon kom hem och ja visst hade hon feber 39 grader igen, det tar aldrig slut vår lilla skrutt är sjuk hela tiden känns det som men imorgon ska hon till läkarn igen för man ska inte ha så mycket feber när man är så liten som hon är tydligen så jag hoppas att det inte är något allvarligt, det kanske inte blir så mycket skola för mig i veckan med andra ord.

Egentligen har jag inte tid att sitta vid datan just nu för jag måste ha läst tre kapitel i en bok tills imorgon som vi har seminarium om, men jag fixar alltid det där på ett eller annat sett :) och vi har vart och handlat lite så jag köpte en ben & jerry`s glass alaska någonting helt gudomligt god jag har redan ätit halva och andreas är inte så förtjust i glass så jag kommer förmodligen äta upp hela själv skamligt, men jag ska inte klaga. Så nu ska jag slänga mig i soffan mysa med andreas och äta glass i stora lass haha.


                  

 



                                        

                                              
  

                                     




Mumsigt!!


God natt!!!

Kommentarer
Postat av: pappa

sjukt fina bilder <3 älskar er

2008-11-20 @ 17:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0