Nu är det julpyntat och mysigt.

Go kväll! Det är så fint och mysigt här hemma nu, det kanske är lite tidigt men jag kan inte hålla mig så nu har vi julstjärnor och jultomtar uppe. Men nu är det riktigt mysigt och jag bara längtar till julafton.

Idag har vi vart på willys och handlat massor av mat så nu är det fixat och vi behöver inte tänka på det. Johanna mötte oss på willys och följde med hem och har vart här en stund, nu är hon hemma.  Men vi har ätit kanelbullar och tittat lite tv och snackat så det var trevligt. Andreas jobbar sent och kommer inte hem förns 11 ikväll så jag och Thyra är helt solo, så mysigt vi har städat och pyntat och läst böcker. Vid åtta kommer mamma hit och sitter barnvakt medans jag tränar så det ska bli skönt. Justde vi hade match i söndags och jag har glömt att berätta att vi vann!! och det va jag som assa till det avgörande målet, vill inte skryta eller så men det va jag haha tror att det va de ända bra jag gjorde så låt mig skryta haha.

Nu ska jag gå och mysa lite till med Thyra innan jag ska gå och träna, så ska jag försöka beställa julkort också.



Se så mysigt det är ute! ( om en månad har jag tröttnat och då får ni höra hur fult det är)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0