Pannkakor på Pippis vis...

Så där nu har jag och Thyra ätit pannkakor för ett litet tag sen, hon fick äta med händerna som pippi gör och hon åt faktiskt riktigt bra idag, då vet man att man gör bra mat haha annars äter hon ingenting.
Skolan gick bra idag har haft matte och lärt mig en del nya saker men också fått friska upp mitt dåliga minne, kan behövas det va ju som sagt ett tag sen jag gick i skolan.

Thyra tittar på Lotta på bråkmakargatan nu och jag ska väl bege mig till soffan för att läsa lite i mina skolböcker. ikväll är det träning och Andreas jobbar sent så pappa kommer förbi medans jag tränar och vaktar en sovande Thyra. Men isa ska inte träna idag säger hon så jag får köra solo, tråkigt, annars finns det ju ett helt lag så jag ska väl kunna prata med någon, hoppas att isen dyker upp i alla fall.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer också ;)

2008-11-04 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0